شبکه‌های اجتماعی

تغییرات بزرگ در سدان جدید کیا

کیا کادنزا 2020 معرفی شد

کیا اطلاعات تازه‌ای از نسخه جدید کادنزا که در بازار کره با نام K7 شناخته می‌شود و به طور نامحسوس اسپرت‌تر و به تکنولوژی‌های به‌روزتری مجهز است را منتشر کرد. این اتومبیل دیفرانسیل جلو دستخوش تغییراتی در جلوپنجره، چراغ‌ها، طراحی چراغ‌های دیلایت و سپر در جلو شده که چهره لوکس‌تری از گذشته به آن بخشیده است. در عقب فیس‌لیفت کیا کادنزا طراحی‌ها آن‌چنان تغییر بزرگی نداشته اما در جزئیات با تغییرات اندکی همراه بوده است. تغییر محسوس عقب این اتومبیل شامل چراغ‌های LED جدید آن است که در واقع با استفاده از نوار کوچک قرمز رنگی در امتداد چراغ‌های عقب باعث شده تا چراغ‌های عقب کیا کادنزا جدید یک‌پارچه به نظر برسند. همچنین خروجی اگزوزهای طراحی شده در عقب کیا کادنزا فیس‌لیفت، دکوری بوده و عملا خروجی اگزوز در زیر سپر طراحی شده است، سپر این سدان کیا از نوار عرضی کرومی ساخته شده است که در واقع خروجی اگزوز را نیز احاطه کرده و باعث تکامل در طراحی خط کرومی پایین چراغ‌ها نیز شده است.
تغییرات اساسی در کیا کادنزا مربوط به داخل این اتومبیل است، از فرمان اتومبیل گرفته که دکمه‌های روی آن کمی کوچک‌تر از قبل طراحی شده تا تغییراتی در داشبورد که با نمایشگر لمسی بزرگ‌تری نسبت به نسخه قبل همراه شده است. داشبورد ذوزنقه‌ای کیا کادنزا جدید که در واقع برگرفته از مدل قبلی این اتومبیل است، باعث شده تا شبیه و البته در مقام مقایسه کمی کوچک‌تر از مدل‌هایی مانند اپتیما باشد. کیا کادنزا جدید از تریم مشکی بهره برده و دکمه‌های طراحی شده در مرکز داشبود کوچک‌تر از قبل و ساعت آنالوگ آن به طور کامل حذف شده است. در زیر دسته دنده که حالت اگونومیک‌تری نیز پیدا کرده است دکمه‌های گرم‌کن و سردکن صندلی، گرم‌کن فرمان و ترمز پارک برقی و دستگیره جدید برای انتخاب حالت رانندگی نیز نصب شده است . کیا برای کادنزا جدید از یک نمایشگر لمسی 12.3 اینچی در وسط داشبورد استفاده کرده که با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا مانند مسریابی جدید و هماهنگی با گوشی‌های هوشمند هماهنگ است. همچنین کیا کادنزا فیس‌لیفت شده با استفاده از دوربین‌های نصب شده در نقاط مختلف اتومبیل از سیستم کمک راننده برای تشخیص نقاط کور بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد کیا از رنگ‌های جدید و تعدادی طرح جدید برای تودوزی این خودرو در بازار کره استفاده کند که شامل روکش چرمی، تزئینات چوبی و قابلیت تنظیم نور محیطی می‌شود.
کیا پیشرانه‌های مختلفی را برای فیس‌لیفت کادنزا در بازار کره در نظر گرفته که شامل پیشرانه‌های بنزینی 2.5 لیتری و سه لیتری GDi، پیشرانه 2.2 لیتری توربو دیزل و همچنین پیشرانه 3 لیتری LPG است. پیشرانه سه لیتری بنزینی و 2.2 لیتری دیزلی پیش از این نیز برای این اتومبیل استفاده شده بود که به ترتیب 261 و 198 اسب‌بخار قدرت داشتند اما پیشرانه 2.5 لیتری بنزینی جایگزین پیشرانه دیگری با حجم 2.4 لیتر شده است. همچنین کیا قصد دارد نسخه هیبریدی کیا کادنزا فیس‌لیفت شده را نیز به بازار عرضه کند. نسخه قبل از این فیس‌لیفت کیا کادنزا در ایالات متحده آمریکا از پیشرانه 3.3 لیتری V6 با توان 285 اسب‌بخار و جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک بهره برده است.
اطلاعات بیشتر از این اتومبیل در پایان سال 2019 در نمایشگاه خودروی شمال آمریکا منتشر خواهد شد، جایی که کیا قصد دارد کادنزا جدید را در آن به نمایش درآورد. نمایشگاه لس‌آنجلس در نوامبر 2019 برگزار خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه