شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تسلا مدل 3 جدید
تسلا تایید کرد

تسلا در اوایل امسال، مدل۳ را با عرضه یک نسخه جدید به‌روزرسانی کرد و اکنون به نظر می‌رسد که نسخه قدرتمندتری از همین نسخه نیز در حال تولید است. یکی از نمایندگان رسمی تسلا با تایید این موضوع گفت که «مدل۳ پرفورمنس» در نیمه اول سال آینده عرضه می‌شه و محصولی «ویژه» خواهد بود.

تسلا گفته که با عرضه نسخه اول، نتوانسته پتانسیل‌های حقیقی مدل۳ را شکوفا کند و امیدوار است که در نسخه جدید، بتواند اشتباهات اولین فیس‌لیفت را جبران کند. نسخه فعلی مدل۳ پرفورمنس همین الان هم قوی و سریع است و می‌تواند در تنها ۳.۱ ثانیه، شتاب ۰ تا ۱۰۰ را پر کند. این نسخه با یک بار شارژ کامل نیز می‌تواند مسافتی برابر با ۵۰۵ کیلومتر را بپیماید.

نسخه جدید مدل۳ پرفورمنس باید از لحاظ ظاهری هم نقاط برتری و تفاوت‌هایی با سایر محصولات خط تولید داشته باشد. ترمزهای بزرگ‌تر، تایرهای بهتر و نرم‌افزار به‌روزشده و دقیق‌تر نیز می‌تواند از دیگر ویژگی‌های متمایزکننده این نسخه محسوب شوند.

طبیعتا خیلی زود است که بخواهیم درباره قیمت این نسخه به اطلاعات رسمی دست پیدا کنیم. مدل فعلی از قیمت پایه ۵۲ هزار و ۳۸۰ دلار شروع می‌شود و چیزی که همه می‌دانیم این است که نسخه‌های جدید، گران‌تر خواهند بود اما با توجه به بحران‌های اخیر تسلا، این افزایش قیمت ممکن است از انتظارات قبلی بیشتر باشد.

تسلا با نسخه‌ای که در آگوست گذشته معرفی کرد، مسافت قابل‌پیمایش خودرو را افزایش داد اما عملکرد فنی آن کم و بیش دست‌نخورده باقی ماند. البته فضای داخلی آن نیز ارتقا پیدا کرده بود و انتظار می‌رود که نسخه سال آینده نیز از همین فضای داخلی بهره ببرد.

نظر دهید


در همین زمینه