شبکه‌های اجتماعی

دست‌پخت جدید آقای نوربرت

کالی کروز، کانسپت جذاب برای کالیفرنیا

ایالت کالیفرنیا دارای آب و هوای گوناگونی است، به گونه‌ای که قسمت شمالی این ایالت همواره مستعد باران است، در حالی که ساکنین دیگر نواحی این ایالت همیشه از آب و هوای مدیترانه‌ای لذت می‌برند. شاید هیچ نقطه‌ای روی زمین به اندازه قسمت جنوبی کالیفرنیا مناسب سواری با خودروهای کانورتیبل یا سقف جمع شونده نباشد، زیرا در این قسمت خبری از باران‌های ناگهانی نبوده و هوا به اندازه فلوریدا بد نیست.

در هر صورت اگر شما علاقه دارید سواری با یک خودروی بدون سقف را در این ایالت تجربه کنی،د بد نیست با ایده مفهومی Norbert Hajdu آشنا شوید. با توجه به طرح جدید این طراح، خودروی مفهومی‌اش اندازه‌ای مشابه با خودروهای ماسل کلاسیک آمریکایی دارد که با در موتور کشیده و دیفرانسیل عقب خاطرات هیجان انگیزی را برای آمریکایی‌ها رقم زده‌اند.
به همین دلیل یک فضای بار زیاد در قسمت جلوی اتومبیل قرار گرفته است. این اتومبیل الکتریکی است و موتور آن بر محور عقب قرار گرفته است. یک سقف برای مواقع ضروری نیز برای این اتومبیل دو نفره در نظر گرفته شده و برای جذاب شدن طرح کلی در‌های خودرو با طرح چوبی زینت بخش بدنه شده است.
آقای نوربرت نام این خودرو را کالی کروزر گذاشته و شاید بتوان در آینده شاهد حضور این خودرو در ساحل‌های جنوبی کالیفرنیا باشیم، در حالی که دوست‌دار محیط زیست  است.

نظر دهید


در همین زمینه